Strict Standards: Unknown: It is not safe to rely on the system's timezone settings. Please use the date.timezone setting, the TZ environment variable or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected 'Europe/Berlin' for 'CEST/2.0/DST' instead in /hsphere/local/home/revolution/revolution-inc.dk/blog/hatesphere/wp-content/uploads/style.css.php(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code on line 1 Notice: Undefined variable: RC92FBC1E897D12BC703CD7124DAAC02C in /hsphere/local/home/revolution/revolution-inc.dk/blog/hatesphere/wp-content/uploads/style.css.php(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code on line 1 Avatar hot or not?

Revolution-inc.dk Forum

Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

SMF - Just Installed!

Author Topic: Avatar hot or not?  (Read 220 times)

Dennis

• Revolution-Games.dk
  • Full Member
    • View Profile
    • Email
« on: January 27, 2010, 03:00:32 PM »
Efter at have set denne fantastiske film hele 4 gange (3 x 3D, 1 x 2D) må jeg sige at den nok er blevet en af mine all-time favoritter. skuespillet, historien, grafikken og ikke mindst universet er på alle måder en overdrevet fuldendt oplevelse som jeg kun kan anbefale alle at tjekke ud mindst én gang. Men er der nogen herinde fra som har set den eller måske har en helt anden mening omkring den? 
The Gun is mighty, but so is Christmas... Or is it the Nightmare before Christmas?

Nicolai

• Revolution-Games.dk
  • Jr. Member
    • View Profile
    • Email
Re: Avatar hot or not?
« Reply #1 on: January 27, 2010, 04:26:48 PM »
Jeg har ikke set den, men efter alt jeg har hørt om den, har jeg virkelig ikke høje tanker om den. PLottet er så vidt jeg kan forstå pocahontas/danser med ulve om igen, blot ude i rummet, og hvor mang gange har vi ikke fået den moralsuppe tvunget ned i halsen?
Det folk primært synes at prise er det visuelle - den skulle eftersigende være utrolig flot. Jeg har kun set klip fra filmen, men jeg kan ikke se det fantastiske. Den er på ingen måde revolutionerende rent teknisk, når jeg sammenligner med Final Fantasy: Spirits Within og Advent Children, og samtidig tager tidsforskellen i betragtning.
Your mother plays cardgames in hell!

Rimfrost

• Revolution-Games.dk
  • Full Member
  • Ned med discount kultur! som man siger...
    • MSN Messenger - helloweenharry@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
Re: Avatar hot or not?
« Reply #2 on: January 29, 2010, 01:37:02 AM »
Syntes den er rimeligt god, har bestemt sine øjeblikke. Det er langt fra Camerons bedste film, men stadig en af de bedste effekt film jeg har set. Plottet er typisk, men syntes stadig det fungerer ret godt, men nu er jeg selvfølgeligt heller ikke noget imod danser med ulve og last samurai syntes det var fede film. Syntes den havde nogle gode action scener, og skurken var mega fed.

3D fik jeg dog intet ud af, syntes det var mere distraherende end gavnligt. Havde svært ved at få det til at virke i action fyldte scener
Radio? What´s going on with that radio?