Strict Standards: Unknown: It is not safe to rely on the system's timezone settings. Please use the date.timezone setting, the TZ environment variable or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected 'Europe/Berlin' for 'CEST/2.0/DST' instead in /hsphere/local/home/revolution/revolution-inc.dk/blog/hatesphere/wp-content/uploads/style.css.php(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code on line 1 Notice: Undefined variable: RC92FBC1E897D12BC703CD7124DAAC02C in /hsphere/local/home/revolution/revolution-inc.dk/blog/hatesphere/wp-content/uploads/style.css.php(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code on line 1 MAG beta

Revolution-inc.dk Forum

Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

SMF - Just Installed!

Author Topic: MAG beta  (Read 205 times)

Nicolai

• Revolution-Games.dk
  • Jr. Member
    • View Profile
    • Email
MAG beta
« on: January 07, 2010, 01:23:50 AM »
Nu har jeg leget lidt med betaen... Og je er lidt skuffet.

Styringen føles tung og træls, den første sniperrifle jeg fik er utrolig ringe, og hele ideen med at få en kæmpe masse af spillere til at arbejde sammen, fungerer ikke helt.

Spillet grower langsomt på mig, dog, men jeg er stadig ikke overbevist om at det er værd at købe når tiden kommer.
Your mother plays cardgames in hell!