Strict Standards: Unknown: It is not safe to rely on the system's timezone settings. Please use the date.timezone setting, the TZ environment variable or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected 'Europe/Berlin' for 'CEST/2.0/DST' instead in /hsphere/local/home/revolution/revolution-inc.dk/blog/hatesphere/wp-content/uploads/style.css.php(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code on line 1 Notice: Undefined variable: RC92FBC1E897D12BC703CD7124DAAC02C in /hsphere/local/home/revolution/revolution-inc.dk/blog/hatesphere/wp-content/uploads/style.css.php(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code on line 1 Boondock Saints: All Saints day?

Revolution-inc.dk Forum

Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

SMF - Just Installed!

Author Topic: Boondock Saints: All Saints day?  (Read 373 times)

Dennis

• Revolution-Games.dk
  • Full Member
    • View Profile
    • Email
Boondock Saints: All Saints day?
« on: November 03, 2009, 12:22:12 AM »
Er det bare mig, eller virker den her film som en instant klassiker ligesom forgængeren?
The Gun is mighty, but so is Christmas... Or is it the Nightmare before Christmas?

Darkness Awaits

• Revolution-Movies.dk
  • Newbie
  • You see to them you're just a freak like me!
    • MSN Messenger - sic_kid@msn.com
    • View Profile
Re: Boondock Saints: All Saints day?
« Reply #1 on: November 05, 2009, 03:54:08 PM »
Jeg har lidt bange anelser må jeg indrømme, men glæder mig da til at se den. Den første er en af mine yndlings film, så derfor håber jeg ikke at de fucker 2ern op.
It's time to nut up or shut up!

Nicolai

• Revolution-Games.dk
  • Jr. Member
    • View Profile
    • Email
Re: Boondock Saints: All Saints day?
« Reply #2 on: November 09, 2009, 02:59:18 AM »
Den har fået gode anmeldelser af flere "pålidelige" anmeldere, så jeg bevarer håbet. Jeg skal ihvertfald ind og se den.
Your mother plays cardgames in hell!