Strict Standards: Unknown: It is not safe to rely on the system's timezone settings. Please use the date.timezone setting, the TZ environment variable or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected 'Europe/Berlin' for 'CEST/2.0/DST' instead in /hsphere/local/home/revolution/revolution-inc.dk/blog/hatesphere/wp-content/uploads/style.css.php(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code on line 1 Notice: Undefined variable: RC92FBC1E897D12BC703CD7124DAAC02C in /hsphere/local/home/revolution/revolution-inc.dk/blog/hatesphere/wp-content/uploads/style.css.php(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code on line 1 De dårligste film

Revolution-inc.dk Forum

Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

SMF - Just Installed!

Author Topic: De dårligste film  (Read 433 times)

Darkness Awaits

• Revolution-Movies.dk
  • Newbie
  • You see to them you're just a freak like me!
    • MSN Messenger - sic_kid@msn.com
    • View Profile
De dårligste film
« on: October 26, 2009, 07:05:05 PM »
Nævn de absolut dårligste film i har set nogensinde.
It's time to nut up or shut up!

Rimfrost

• Revolution-Games.dk
  • Full Member
  • Ned med discount kultur! som man siger...
    • MSN Messenger - helloweenharry@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
Re: De dårligste film
« Reply #1 on: October 27, 2009, 12:21:44 AM »
Jeg har set manos hands of fate... Tror ikke det bliver meget værre end det.
Ved ærligt talt ikke hvad hensigten har været med den film, bare fuldstændigt dårlig fra start til slut.

Skulle da lige være den danske "hosekræmmeren", på 3 timer. Nok de 3 kedeligste timer i hele mit liv...
Radio? What´s going on with that radio?

Darkness Awaits

• Revolution-Movies.dk
  • Newbie
    • View Profile
« Reply #2 on: October 27, 2009, 02:21:17 PM »
Jeg kan så nævne et par som jeg finder utrolig dårlige og spild af tid.

The Wickerman (2005) Jeg har da aldrig set så dårligt skuespil, plus så er filmen bare totalt tåbelig i forhold til den originale med Christopher Lee.

X-Men Origins Wolverine. Jeg gik ind for at se en ny stilfuld X-Men film og får serveret effekter som ligner noget fra start halvfemserne, specielt scenen hvor wolverines klør kommer ud første gang, de ødelagde Deadpool af, som var rigtig cool i starten af filmen, der er bare så meget dårligt at sige om den film.

10.000 BC. Jeg har da aldrig kedet mig så meget igennem en film, nøøj hvor er den ringe!

The Happening. Ser ud til at blive en okay film udfra traileren, man sætter den på, og sidder med fornemmelsen af, øhhhh okay, ikke lige hvad jeg har regnet med, og filmens tempo er bare utrolig sløvt så du aldrig kommer med og finder det spændene, du bliver bare ligeglad med karakterene og hvad de bliver udsat for, det bliver ikke mindre tåbeligt når Mark Walbergs karakter begynder at snakke til en plastik plante.

Nicolai

• Revolution-Games.dk
  • Jr. Member
    • View Profile
    • Email
« Reply #3 on: November 09, 2009, 02:58:30 AM »
Yor: Hunter from the Future. Forfærdentlig film, men vi vidste vhad vi gik indtil, efter at have set review af den på spoonyone. Og der er en del lulz at hente i den, trods alt.
Your mother plays cardgames in hell!

Darkness Awaits

• Revolution-Movies.dk
  • Newbie
    • View Profile
« Reply #4 on: November 23, 2009, 10:45:37 AM »
Har lige set 2012 og magen til overdrevet cheesy Amerikansk film skal man da lede længe efter! Der er så mange scener hvor du bare slår dig i panden og tænker hvorfor ser jeg en B-Film med et stort budget! Bevares effekterne er fede og det ser flot ud når hele lortet falder sammen, men effekter kan ikke redde en hel film 1/10, nøøøj hvor var jeg skuffet!

Rimfrost

• Revolution-Games.dk
  • Full Member
  • Ned med discount kultur! som man siger...
    • MSN Messenger - helloweenharry@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #5 on: November 23, 2009, 12:18:52 PM »
minder mig om at jeg fornyligt har været i cambolage med Transformers. Og det er nok noget af det værste jeg har set i år. Tror sjældent jeg har kedet mig så meget. Også siger man at det bliver værre i 2´eren, jeg gruer lidt ved tanken
Radio? What´s going on with that radio?

Dennis

• Revolution-Games.dk
  • Full Member
    • View Profile
    • Email
« Reply #6 on: December 04, 2009, 07:20:10 PM »
The day the earth stood still.... (altså den nyeudgave)... en film hvor man bare sidder og tænker "hvor blev de 2 timer lige af???"

Ellers er der jo klassikere som "Alien vs. Hunter" og "Die Hard Dracula"... nøøøøøj nogle dårlige film
The Gun is mighty, but so is Christmas... Or is it the Nightmare before Christmas?