Strict Standards: Unknown: It is not safe to rely on the system's timezone settings. Please use the date.timezone setting, the TZ environment variable or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected 'Europe/Berlin' for 'CEST/2.0/DST' instead in /hsphere/local/home/revolution/revolution-inc.dk/blog/hatesphere/wp-content/uploads/style.css.php(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code on line 1 Notice: Undefined variable: RC92FBC1E897D12BC703CD7124DAAC02C in /hsphere/local/home/revolution/revolution-inc.dk/blog/hatesphere/wp-content/uploads/style.css.php(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code on line 1 Brütal Legend

Revolution-inc.dk Forum

Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

SMF - Just Installed!

Author Topic: Brütal Legend  (Read 299 times)

Darkness Awaits

• Revolution-Movies.dk
  • Newbie
  • You see to them you're just a freak like me!
    • MSN Messenger - sic_kid@msn.com
    • View Profile
Brütal Legend
« on: October 26, 2009, 05:12:44 PM »
Hvad synes folk om dette spil?

Nu skal det jo ikke være en hemmelighed at jeg selv er til Metal og spillet er jo genialt med konceptet og selve måden historien bliver fortalt på, med en stor spand humor, kendte ansigter inden for Metal verdnen og et soundtrack spækket med fede numre, som man kan køre rundt og lytte til i sin alt for seje bil! Det var på tide at der kom et spil omkring metal og dens tilhængere og som er udført ordentligt med et blink i øjet. Jack Black leverer en fantastisk præstation som Eddie Riggs, og giver rigtig meget til den karakter som man kun kan holde af. 666 stjerner herfra :P
It's time to nut up or shut up!

Rimfrost

• Revolution-Games.dk
  • Full Member
  • Ned med discount kultur! som man siger...
    • MSN Messenger - helloweenharry@hotmail.com
    • View Profile
    • Email
Re: Brütal Legend
« Reply #1 on: October 27, 2009, 12:19:04 AM »
har indtil videre kun prøvet demoen, men virkede ret fedt. Brugen af Children of the grave i første kamp er noget af det fedeste jeg længe har set/hørt, passer perfekt ind
Radio? What´s going on with that radio?

Dennis

• Revolution-Games.dk
  • Full Member
    • View Profile
    • Email
« Reply #2 on: October 27, 2009, 08:29:16 PM »
har indtil videre kun prøvet demoen, men virkede ret fedt. Brugen af Children of the grave i første kamp er noget af det fedeste jeg længe har set/hørt, passer perfekt ind

Må siger at dette spil oversteg mine forventninger... det er så gennemsyret fedt, at mange hack n' slash kunne lære fra det... alt er så overdrevet og ekstremt velgennemført, at man bare hungere efter mere :D
The Gun is mighty, but so is Christmas... Or is it the Nightmare before Christmas?

Nicolai

• Revolution-Games.dk
  • Jr. Member
    • View Profile
    • Email
« Reply #3 on: November 09, 2009, 02:57:05 AM »
Jeg har lidt blandede følelser... Spillet var pikkefedt, ikke mindst på grund af det geniale soundtrack, men det rent æstetiske feel er bare lækkert; der er meget at se når man cruiser rundt i sin Druid PLow.

På den anden side... Hack'n'slash delen var ikke fuldt ud gennemført... Der var meget lidt af det, reelt set, og flere comboer virkede ubrugelige. Strategidelen var rigtig god, men den blegner trods alt ved siden af normale strategispil, og det var så stor en del af spillet...

Plotmæssigt var spillet fedt. Alting var bare... metal. Det er ikke den største episke fortælling man hives igennem, men det gør intet.

Jack Black er og bliver awesome stemmeskuespiller, og fedt at det konstant er pebret med mange små kommentarer og vittigheder mens man spiller.
Your mother plays cardgames in hell!